我今天的故事

有种莫名的感觉
促使我用母语来写照今天的心情故事
或许
华文才是令我具有最深感触的语文

请不要感到惊奇
我已好久想要用华文
来更新我的部落格了!
哈哈

今天我的奶奶生病了
我好担忧她的情况
毕竟是老人家吗!
难免需要多抽空时间
来照顾她

明天就是开斋节了!
在此祝大家开斋节快乐
开斋节的结束
让我想起马来人
在路边摆摊的日子
那里的食物实在太好吃了!

嗨...李宗伟又输了
为什么每次对上林丹就输
而最后一场比分更令人傻眼
22-20 15-21 21-7
可悲啊!

我虽没哭泣
内心在叹息
四个字描述此心境
不胜唏嘘.....

0 comments:

Post a Comment

About this blog

1.Born to be right handed. But use left hand to hold the spoon
while having the meal. Funny right!
2.If u wanna find out my life, now all u have to do is to read my blog. HAHA!
3.I am leading a few prefects in my school however this excludes
the head prefect and two of his assistants. Hope to be a leader one day!

Enjoy reading!